Висококачествена постелка за седалки с подгрев и масажираща функция.
Изработена от висококачествена, дишашта материя от полиестер и памук.
Две нива на подгряване: 1 - комфортно и 2 - бързоподгряващо.
Две нива на масаж.
Вграден термостат за автоматично изключване, при прегряване.
Повишава комфорта на седалката, поради релефният дизайн.
Улесняващ бутон за включване и изключване на буксата за запалката.
Работно напрежение: 12 волта
Консумация при режим 1: 22 вата, при режим 2: 44 вата
Произход: Германия
Получете професионален отговор на посочените по-долу телефони:
- 0877663393
- 0878300372
Време на доставка: От 24 до 48 часа
Тип на доставка: Доставка с куриер Еконт
Начин на плащане: Наложен платеж
Допълнителни услуги: Преглед и тест
Килограми | Цени на доставки до ОФИС ЕКОНТ | Цени на доставки до адрес на клиент | ||
До 1 кг. | 4,00 лв. | 5,00 лв. | ||
До 2 кг. | 5,00 лв. | 7,00 лв. | ||
До 3 кг. | 6,00 лв. | 8,50 лв. | ||
До 4 кг. | 6,00 лв. | 8,50 лв. | ||
До 5 кг. | 6,00 лв. | 8,50 лв. | ||
До 6 кг. | 8,00 лв. | 12,00 лв. | ||
До 7 кг. | 8,00 лв. | 12,00 лв. | ||
До 8 кг. | 8,00 лв. | 12,00 лв. | ||
До 9 кг. | 8,00 лв. | 12,00 лв. | ||
До 10 кг. | 8,00 лв. | 12,00 лв. |
- Срок на връщане на стока - 14 дни - 10 работни
- Моля, вземете в предвид счупени или физически увредени продукти се остановяват на място в офис на еконт, като при констатиран проблем по време на доставяне на пратката ЕКОНТ си поема разходите по щетите.
- Клиента има право на преглед и тест преди закупуване на стоката, в този момент се констатират проблеми,затова моля преглеждайте продуктите преди да ги заплатите и вземете. След преглеждане тестване и приемане на пратката фирма Ауто Бест-94 ЕООД и фирма ЕКОНТ не носят отговорност за по нататъшни проблеми!
Клиентът има право на рекламация при:
Рекламацията се предявява до десет работни дни след закупуването на стоката.
- Стоката може да бъде върната ако не е ползвана, разпечатана и с нарушен търговски вид!
- Фирмата не отговаря за монтажи. И не поема разходи по монтаж на наши стоки.
- Моля при неточности и недоволство от ваша страна да напишете имейл на оставения доло в сайта или - plamenw94@gmail.com
- Оточнете причина за завеждане на рекламация
- Представете касов бон или документ доказващ датата на закупуване на продукта
- Представете ни снимки на това което според вас не съответства при вашата покупка.
- IBAN сметка на клиента
- Swiftkey на банката,която използва.