КОНСУМАТИВИ

БАЛАСТ ЗА ФАБРИЧЕН КСЕНОН ЗА TOYOTA / LEXUS

За следните модели: LEXUS:2007-2014 ES350 (8110733761) 2013-2014 ES300H (8110733761) 2006-2010 SC4302006-2011 IS2502006-2011 IS3502009-2011 IS-F2007-2012 LS460 (8110733761) 2007-2012 LS460L (8110733761) 2008-2012 LS600h (8110733761) 2010-2012 RX3502010-2012 RX450H2006-2006 GS300 (8596751040) 2007-2011 GS350 (8596751040) 2006-2007 GS430 (8596751040) 2007-2008 GS450h (8596751040) 2008-2011 GS460 (8596751040) 2010-2013 GX460 TOYOTA:2008-2010 Avalon Limited2008-2008 Avalon Touring2008-2010 Avalon XL2008-2010 Avalon XLS2009-2011 Venza 2.7L Automatic Base2012-2012 Venza 2.7L Automatic LE2012-2012 Venza 2.7L Automatic XLE2009-2011 Venza 3.5L V6 Automatic Base2012-2012 Venza 3.5L V6 Automatic LE 2012-2012 Venza 3.5L V6 Automatic Limited 2012-2012 Venza 3.5L V6 Automatic XLE2005-2009 Prius Base 2007-2009 Prius Touring2006-2008 Solara 2.4L Coupe, SE 2006-2008 Solara 2.4L Coupe, SLE 2006-2008 Solara 3.3L Coupe, SE 2006-2008 Solara 3.3L Coupe, SLE 2006-2008 Solara 3.3L Convertible, SE 2006-2008 Solara 3.3L Convertible, SLE   OEM Part Number: KDLT003 / DDLT003 Висококачествен баласт за фарове с фабричен ксенон с крушки  D4S / D4R Гаранция: 6 месеца  
150,00 лв.
  • Кат. номер: BKBALOEMD
- +
купи
Продуктът е успешно добавен в количката
Моля, изберете:
Телефон и Доставка +

Пиши ни по: 

 

Телефони за връзка:

- 0878 300 372

- 0879 663 383

- 0882 708 950

Време на доставка: От 24 до 48 часа 

Тип на доставка: Доставка с куриер Еконт, Доставка с наш транспорт за област Хасково,  На място в гр. Димитровград

Начин на плащане: Наложен платеж , Банков път, Плащане с карта, Paypal, Paysera, На изплащане с TBI, Easypay, Epay.bg

Допълнителни услуги: Преглед и тест преди заплащане, SMS известяване, Безплатни консултации, Монтаж на части след уговорка

Всички поръчки направени до 15:00 часа ще се изпращат на същия ден

Всички поръчки направени след 15:00 часа ще се изпращат на другия ден

Всички поръчки направени след 15:00 в Петък ще се изпращат в Понеделник

Имейл за връзка: info@autobest.bg

Имейл за връзка: plamen@autobest.bg

Имейл за връзка: ivaylo@autobest.bg

Имейл за връзка: pavel@autobest.bg

Имейл за връзка: vladicha@autobest.bg

Как да поръчам +

КАК ДА ПОРЪЧАМ?

 

След като сте разгледали стоките и сте си харесали добавили в количката си и искате да го поръчате е необходимо натиснете бутона "КУПИ". При натискането му ще се озовете в пазарската си количка, като по този начин продукта ще се добави в нея. В пазарската количка можете да промените бройката на стоките или да ги премахнете. За да продължите с поръчката е необходимо да натиснете бутона " ПОРЪЧАЙ ", като по този начин ще Ви се отвори графата за финализиране на поръчката. В тази графа трябва да посочите вашите данни и да натиснете бутона "ПРОДЪЛЖАВАНЕ". След което ще ви отвори цялата поръчка с данните ви и продукта, бройки и цена на доставка.След удобрение от ваша страша за финализиране натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ" ...                             

Вашата поръчка е изпратена!



КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ Е ПОЛУЧЕНА ПОРЪЧКАТА МИ И КОГА ЩЕ БЪДЕ НАПРАВЕНА ДОСТАВКАТА?

 

Когато оформите поръчката и я потвърдите с натискане на бутон " ФИНАЛИЗИРАЙ ПОРЪЧКАТА ", на e-mail адреса, който сте посочили при Вашата регистрация ще бъде изпратено писмо, което включва нейното съдържание. Това писмо е потвърждение, че сте изпратили успешно поръчката си. След получаване на поръчката Ви при неубходимост, ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за уточняване на деня на доставката и други подробности. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 1 до 3 работни дни според зоните на покритие на куриерската фирма, както и в зависимост от някои други фактори.


КАК ЩЕ ПЛАТЯ?

 

Продуктите се заплащат при доставянето им на посочения адрес. Заплаща се на куриера.

Могат и да бъдат заплатени през Paypal или Банков превод, Кредитна карта и Easypay

Връщане на продукта +

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ

 

ВРЪЩАНЕ НА СТОКИ БЕЗ ОСНОВАТЕЛНА ПРИЧИНА поради [ Не ми харесва или Отказах се ] Няма да се приемат!!! 

 

Ако продуктът просто не ни харесва, искаме да вземем друг вместо него или искаме директно да си получим парите обратно, нямаме възможност да упражним правото си на връщане на стока или замяна. Това е така, тъй като законът не предвижда такава възможност по отношение на традиционната търговия. Разбира се, няма пречка да опитаме да върнем или заменим стоката. Има търговци, които в рамките на добрата търговска практика, приемат обратно изправни стоки, съгласяват се да ги заменят или да върнат платената цена. Те, обаче, нямат законово задължение да го направят и подобно действие би било акт на добра воля от тяхна страна.

 

 - Срок на връщане на стока - 14 дни - 10 работни

- Моля, вземете в предвид счупени или физически увредени продукти се остановяват на място в офис на еконт, като при констатиран проблем по време на доставяне на пратката ЕКОНТ си поема разходите по щетите.

- Клиента има право на преглед и тест преди закупуване на стоката, в този момент се констатират проблеми,затова моля преглеждайте продуктите преди да ги заплатите и вземете. След преглеждане тестване и приемане на пратката фирма Ауто Бест-94 ЕООД и фирма ЕКОНТ не носят отговорност за по нататъшни проблеми!

Клиентът има право на рекламация при:

  • констатирани липси или неточности;
  • дефекти на стоката;
  • несъответствие с обявената търговска марка.
  • разминаване на модели при поръчка/сте получили друг модел;
  • ваше решение - по правилник имате право на рекламация на стоки в срок от 14 дни.

Рекламацията се предявява до десет работни дни след закупуването на стоката.

- Стоката може да бъде върната ако не е ползвана, разпечатана и с нарушен търговски вид!

- Фирмата не отговаря за монтажи. И не поема разходи по монтаж на наши стоки.

 
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

 

- Моля при неточности и недоволство от ваша страна да напишете имейл на оставения доло в сайта или - plamenw94@gmail.com 

- Оточнете причина за завеждане на рекламация

- Представете касов бон или документ доказващ датата на закупуване на продукта

- Представете ни снимки на това което според вас не съответства при вашата покупка.

 

- МОЛЯ НЕ ВРЪЩАЙТЕ СТОКИ КЪМ ФИРМАТА БЕЗ ДА ИМАТЕ ТАКАВА УГОВОРКА ИЛИ АКО НЕ СПАЗВАТЕ ЕДНО ОТ ПРЕДОСТАВЕНИТЕ ПРАВИЛА ПО ГОРЕ. - ПРИ ИЗПРАТЕНИ ПРАТКИ КЪМ НАС БЕЗ ДА БЪДЕ ЗАВЕДЕН РЕКЛАМАЦИОНЕН ИМЕЙЛ ФИРМАТА Е В ПЪЛНОТО ПРАВО ДА ОТКАЖЕ ПРАТКАТА БЕЗ ДОРИ ДА Я ПРЕГЛЕДА.
- ФИРМАТА НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА РАЗОПАКОВАНИ СТОКИ И ДРУГИ ТАКИВА В НЕТЪРГОВСКИ ВИД
- МОЛЯ РАЗОПАКОВАНИ СТОКИ БЕЗ ФАБРИЧНА ОПАКОВКА ДА НЕ БЪДАТ ВРЪЩАНИ КЪМ НАС, ПРАВИЛАТА ЗА ПРИЕМАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ СА ОПИСАНИ ПО ГОРЕ.
ВЪРНАТИ ПАРИ СЕ ПРЕВЕЖДАТ ПО БАНКОВ ПЪТ, КАТО ЗА ТОВА ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕДОСТАВЯТ КЪМ ФИРМАТА

- IBAN сметка на клиента

- Swiftkey на банката,която използва.

Бърза поръчка Без формалности
Вашата поръчка е приета. Очаквайте обаждане!
Купи на изплащане
Вземи сега, плати по-късно с New Pay
Как работи NewPay?

Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката ви вместо вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях:

  • Отложено до 30 дни от момента на изпращане на поръчката без оскъпяване. За покупки на стойност до 400 лв.
  • Плащане на 4 вноски. Заплащате 20% от стойността на поръчката си на момента с карта. Останалата сума се разделя на 3 равни месечни вноски без оскъпяване. За покупки на стойност до 600 лв.
  • Плащане на 6 вноски. Стойността на поръчката се разпределя в 6 равни месечни вноски с оскъпяване. За покупки на стойност до 1500 лв..
Изберете NewPay като начин на плащане при завършване на поръчката си и следвайте стъпките.