ТОПКА ЗА СКОРОСТЕН ЛОСТ ЗА RENAULT CLIO 3 / KANGOO / MEGANE / ESCAPE / SCENIC / TWINGO

ТОПКА ЗА СКОРОСТЕН ЛОСТ ЗА RENAULT CLIO 3 / KANGOO / MEGANE / ESCAPE / SCENIC / TWINGO

22,00 лв. 18,00 лв.
  • Кат. номер: 58047
- +
купи
Продуктът е успешно добавен в количката
Моля, изберете:
Телефон за поръчка +

Получете професионален отговор на посочените по-долу телефони:

- 0879663383

- 0878300372 

Доставка +

Време на доставка: От 24 до 48 часа

Тип на доставка: Доставка с куриер Еконт

Начин на плащане: Наложен платеж

Допълнителни услуги: Преглед и тест

Как да поръчам +

КАК ДА ПОРЪЧАМ?

 

След като сте разгледали стоките и сте си харесали добавили в количката си и искате да го поръчате е необходимо натиснете бутона "КУПИ". При натискането му ще се озовете в пазарската си количка, като по този начин продукта ще се добави в нея. В пазарската количка можете да промените бройката на стоките или да ги премахнете. За да продължите с поръчката е необходимо да натиснете бутона " ПОРЪЧАЙ ", като по този начин ще Ви се отвори графата за финализиране на поръчката. В тази графа трябва да посочите вашите данни и да натиснете бутона "ПРОДЪЛЖАВАНЕ". След което ще ви отвори цялата поръчка с данните ви и продукта, бройки и цена на доставка.След удобрение от ваша страша за финализиране натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ" ...                             

Вашата поръчка е изпратена!



КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ Е ПОЛУЧЕНА ПОРЪЧКАТА МИ И КОГА ЩЕ БЪДЕ НАПРАВЕНА ДОСТАВКАТА?

 

Когато оформите поръчката и я потвърдите с натискане на бутон " ФИНАЛИЗИРАЙ ПОРЪЧКАТА ", на e-mail адреса, който сте посочили при Вашата регистрация ще бъде изпратено писмо, което включва нейното съдържание. Това писмо е потвърждение, че сте изпратили успешно поръчката си. След получаване на поръчката Ви при неубходимост, ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за уточняване на деня на доставката и други подробности. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 1 до 3 работни дни според зоните на покритие на куриерската фирма, както и в зависимост от някои други фактори.


КАК ЩЕ ПЛАТЯ?

 

Продуктите се заплащат при доставянето им на посочения адрес. Заплаща се на куриера.

Могат и да бъдат заплатени през Paypal или Банков превод, Кредитна карта и Easypay

Връщане на продукта +

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ

 - Срок на връщане на стока - 14 дни - 10 работни

- Моля, вземете в предвид счупени или физически увредени продукти се остановяват на място в офис на еконт, като при констатиран проблем по време на доставяне на пратката ЕКОНТ си поема разходите по щетите.

- Клиента има право на преглед и тест преди закупуване на стоката, в този момент се констатират проблеми,затова моля преглеждайте продуктите преди да ги заплатите и вземете. След преглеждане тестване и приемане на пратката фирма Ауто Бест-94 ЕООД и фирма ЕКОНТ не носят отговорност за по нататъшни проблеми!

Клиентът има право на рекламация при:

  • констатирани липси или неточности;
  • дефекти на стоката;
  • несъответствие с обявената търговска марка.
  • разминаване на модели при поръчка/сте получили друг модел;
  • ваше решение - по правилник имате право на рекламация на стоки в срок от 14 дни.

Рекламацията се предявява до десет работни дни след закупуването на стоката.

- Стоката може да бъде върната ако не е ползвана, разпечатана и с нарушен търговски вид!

- Фирмата не отговаря за монтажи. И не поема разходи по монтаж на наши стоки.

 
УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА

 

- Моля при неточности и недоволство от ваша страна да напишете имейл на оставения доло в сайта или - plamenw94@gmail.com 

- Оточнете причина за завеждане на рекламация

- Представете касов бон или документ доказващ датата на закупуване на продукта

- Представете ни снимки на това което според вас не съответства при вашата покупка.

 

- МОЛЯ НЕ ВРЪЩАЙТЕ СТОКИ КЪМ ФИРМАТА БЕЗ ДА ИМАТЕ ТАКАВА УГОВОРКА ИЛИ АКО НЕ СПАЗВАТЕ ЕДНО ОТ ПРЕДОСТАВЕНИТЕ ПРАВИЛА ПО ГОРЕ. - ПРИ ИЗПРАТЕНИ ПРАТКИ КЪМ НАС БЕЗ ДА БЪДЕ ЗАВЕДЕН РЕКЛАМАЦИОНЕН ИМЕЙЛ ФИРМАТА Е В ПЪЛНОТО ПРАВО ДА ОТКАЖЕ ПРАТКАТА БЕЗ ДОРИ ДА Я ПРЕГЛЕДА.
- ФИРМАТА НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ ЗА РАЗОПАКОВАНИ СТОКИ И ДРУГИ ТАКИВА В НЕТЪРГОВСКИ ВИД
- МОЛЯ РАЗОПАКОВАНИ СТОКИ БЕЗ ФАБРИЧНА ОПАКОВКА ДА НЕ БЪДАТ ВРЪЩАНИ КЪМ НАС, ПРАВИЛАТА ЗА ПРИЕМАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ СА ОПИСАНИ ПО ГОРЕ.
ВЪРНАТИ ПАРИ СЕ ПРЕВЕЖДАТ ПО БАНКОВ ПЪТ, КАТО ЗА ТОВА ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ ПРЕДОСТАВЯТ КЪМ ФИРМАТА

- IBAN сметка на клиента

- Swiftkey на банката,която използва.

Бърза поръчка Без формалности
Вашата поръчка е приета. Очаквайте обаждане!