ПРЕДПАЗЕН КАЛЪФ ЗА СЕДАЛКИ - УНИВЕРСАЛЕН 1БР/К-Т
Телефони за връзка:
- 0879 66 33 83
- 0882 70 89 50
Време на доставка: От 24 до 48 часа
Тип на доставка: Доставка с куриер Еконт
Начин на плащане: Наложен платеж
Допълнителни услуги: Преглед и тест
Всички поръчки направени до 15:00 часа ще се изпращат на същия ден
Всички поръчки направени след 15:00 часа ще се изпращат на другия ден
Всички поръчки направени след 15:00 в Петък ще се изпращат в Понеделник
След като сте разгледали стоките и сте си харесали добавили в количката си и искате да го поръчате е необходимо натиснете бутона "КУПИ". При натискането му ще се озовете в пазарската си количка, като по този начин продукта ще се добави в нея. В пазарската количка можете да промените бройката на стоките или да ги премахнете. За да продължите с поръчката е необходимо да натиснете бутона " ПОРЪЧАЙ ", като по този начин ще Ви се отвори графата за финализиране на поръчката. В тази графа трябва да посочите вашите данни и да натиснете бутона "ПРОДЪЛЖАВАНЕ". След което ще ви отвори цялата поръчка с данните ви и продукта, бройки и цена на доставка.След удобрение от ваша страша за финализиране натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ" ...
Вашата поръчка е изпратена!
Когато оформите поръчката и я потвърдите с натискане на бутон " ФИНАЛИЗИРАЙ ПОРЪЧКАТА ", на e-mail адреса, който сте посочили при Вашата регистрация ще бъде изпратено писмо, което включва нейното съдържание. Това писмо е потвърждение, че сте изпратили успешно поръчката си. След получаване на поръчката Ви при неубходимост, ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за уточняване на деня на доставката и други подробности. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 1 до 3 работни дни според зоните на покритие на куриерската фирма, както и в зависимост от някои други фактори.
Продуктите се заплащат при доставянето им на посочения адрес. Заплаща се на куриера.
Могат и да бъдат заплатени през Paypal или Банков превод, Кредитна карта и Easypay
- Срок на връщане на стока - 14 дни - 10 работни
- Моля, вземете в предвид счупени или физически увредени продукти се остановяват на място в офис на еконт, като при констатиран проблем по време на доставяне на пратката ЕКОНТ си поема разходите по щетите.
- Клиента има право на преглед и тест преди закупуване на стоката, в този момент се констатират проблеми,затова моля преглеждайте продуктите преди да ги заплатите и вземете. След преглеждане тестване и приемане на пратката фирма Ауто Бест-94 ЕООД и фирма ЕКОНТ не носят отговорност за по нататъшни проблеми!
Клиентът има право на рекламация при:
Рекламацията се предявява до десет работни дни след закупуването на стоката.
- Стоката може да бъде върната ако не е ползвана, разпечатана и с нарушен търговски вид!
- Фирмата не отговаря за монтажи. И не поема разходи по монтаж на наши стоки.
- Моля при неточности и недоволство от ваша страна да напишете имейл на оставения доло в сайта или - plamenw94@gmail.com
- Оточнете причина за завеждане на рекламация
- Представете касов бон или документ доказващ датата на закупуване на продукта
- Представете ни снимки на това което според вас не съответства при вашата покупка.
- IBAN сметка на клиента
- Swiftkey на банката,която използва.