СВЕТЛИНИ

СВЕТЛИНИ

Виж всички

Често задавани въпроси (FAQ)

Начини ,по които мога да поръчам?

Можете да поръчате по следните начини:

- По телефона изобразен на сайта ни от 9:00 до 17:00 часа

- През сайта ни 24/7

- През страницата ни от 9.00 до 23.00 от Пон. до Нед.  - http://www.facebook.com/autobest.bg

 

Поръчките ви ще бъдат обработени по правилата изписани по надолу в въпросите!

Ще получа ли касов бон?

Да! Всяка поръчка направена през електронния магазин на Autobest.bg ще пристигне при вас със касов бон! Касовият бон ви съветваме да пазите при стоки, които са с гаранция! Касовият бон доказва датата на закопуване на стоката и следователно по правилата за гаранции може да бъде подменена или върната в срокат в който имате право да го направите!

Мога ли да върна стоката, която съм поръчал?

Да. По законите на ЕС - "търговецът трябва да извърши поправка или замяна, да намали цената или да възстанови заплатената сума, ако се окаже, че купените от вас стоки са дефектни или не изглеждат и не работят по начина, посочен в рекламата."

Стоки се връщат в рамките на 10 работни дни! - ( 14 стандартни )

Има ли стоки които могат да отнемат повече време от предписаното за доставка?

Да! Имаме малка част от артикули от сайта, които могат да са на заявка и да отнеме от 1 до 4 работни дни за изпращането им. При такава поръчка екипът на Autobest.bg ще се свърже със вас!

Кога ще пристигне поръчката ми?

Вашата поръчка ще бъде обработена в зависимост от часа и деня на поръчката!

Поръчки Направени до 13.00 часа ще бъдат пращани на същия ден!

Поръчки Направени след 13.00 часа ще бъдат изпратени на следващият работен ден.

Поръчки от Петък след 13.00 часа до Понеделник 13.00 часа ще бъдат изпращани в Понеделник.

 

Всичко добро! От екипът на Autobest.bg

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас